پیام تبریک امام جمعه پرند به مناسبت سال جدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






به گزارش «پرند پرس»، متن پیام حجت الاسلام محمد خدیری به شرح زیر است.
بسم الله الرحمن الرحیم
السلام علیک یا ربیع الاَنام
یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الى احسن الحال
فرا رسیدن بهار طبیعت و آغاز سال ۱۳۹۴ را به همه مردم عزیز و بزرگوار ایران اسلامی مخصوصاً اهالی محترم و شریف شهر جدید پرند تبریک عرض نموده و ایام فاطمیه و شهادت جانسوز شهیده ولایت حضرت صدیقه طاهره (س)که با روزهای نخست سال جدید تقارن پیدا کرده است را گرامی می داریم و از خداوند متعال سالی پر خیرو برکت و توأم با موفقیت های چشمگیر در عرصه های مختلف برای کشور عزیزمان،تعجیل فرج امام عصر حضرت حجت روحی و ارواح العالمین له الفدا،سلامتی و طول عمر نائب بر حقشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی) مسئلت نموده و به ارواح طیبه شهدا ، صلحا و امام راحل عظیم الشأن درود می فرستیم.
والسلام علیکم و رحمه الله
محمد خدیری
امام جمعه پرند





:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : شنبه 15 فروردين 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');